tisdag 27 februari 2007

Måndag den 26 Februari

Att äta den goda frukostbuffén hade jag sett fram emot i nästan ett år. Gröten rykte och juicen skummade, mumsfillibabba. På väg till backen fick vi reda på att det var snowboardskola som gällde. Jag tog Ida och Linnea under mina vingar och det bar av till barnbacken. Stora framsteg gjordes och jag tog åt mig större delen av äran. Eftersom temperaturen är behaglig kunde vi sitta ute och njuta av vädret och den varma choklad, allas vår vän David trodde att han var cool. Efter lunch tog jag och Markus oss an den gröna linjen med hopp,. Det var vi och 10 åringarna, och kul hade vi!
Att hålla sig i Rödkullen visade sig vara ett smart drag av oss, många fastnade i VM8:an och fick sitta där större delen av dagen.
Dock skulle dagen få ett dramatiskt slut, att åka sista åket är inget som rekommenderas. Jag ramlade och "krossade" svanskotan.
Att komma hem till Hållandgården var välbehövligt, allas ögon var på väg ner alldeles för tidigt, vi hade alla kämpat tappert.

Tjo fadderrittan lambo -------------Kicki-----------











Inga kommentarer: